Η διάγνωση και η αποκατάσταση των μαθησιακών δυσκολιών αφορά παιδιά και εφήβους με δυσκολίες μάθησης.
Στόχος της είναι ο εξατομικευμένος σχεδιασμός παρέμβασης και αποκατάστασης στις δυσκολίες μάθησης.
Ψυχολόγος
Η διάγνωση και η αποκατάσταση των μαθησιακών δυσκολιών αφορά παιδιά και εφήβους με δυσκολίες μάθησης.
Στόχος της είναι ο εξατομικευμένος σχεδιασμός παρέμβασης και αποκατάστασης στις δυσκολίες μάθησης.
Σκοπός του προγράμματος είναι η αποκατάσταση των μαθησιακών δυσκολιών του παιδιού ανάλογα με το αίτημα που έχει πραγματοποιηθεί (γραπτός λόγος, προφορικός λόγος, φωνολογική ενημερότητα, ανάγνωση, συγκέντρωση προσοχής, οργάνωση, βελτίωση μνήμης, μαθηματικά).
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 4-18 ετών που αντιμετωπίζουν τις εξής δυσκολίες:
Οι συναντήσεις γίνονται 2 φορές την εβδομάδα με διάρκεια 45’. Είναι σαφές ότι και για τη συγκεκριμένη διαδικασία η παράλληλη συμβουλευτική υποστήριξη των γονέων και η συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς του παιδιού, είναι πολύ βοηθητικές.
Στη διαδικασία χρησιμοποιούνται σταθμισμένα εργαλεία αξιολόγησης όπως:
Οι συνεδρίες καλύπτονται από όλα τα ασφαλιστικά ταμεία εφόσον υπάρχει εγκεκριμένη παιδοψυχιατρική γνωμάτευση είτε από ιδιώτη είτε από δημόσιο φορέα που είναι καλύπτεται από τον εκάστοτε φορέα ασφάλισης.